مخزن فایبرگلاس ناب زیست مخزن فایبرگلاس ناب زیست .

مخزن فایبرگلاس ناب زیست

مخزن فایبرگلاس

قیمت مخزن فایبرگلاس:

امروزه حجم زیادی از تولید و فروش مخازن فایبرگلاس میباشد و مشتری و خواهان زیادی در بین پیمانکاران و خریداران دارد .

مخازن فایبرگلاس با توجه به اینکه چه مقدار حجمی را دارا میباشد قیمت آن نیز میتواند متغییر باشد .

جهت نگهداری چه نوع سیال و در چه حرارتی مورد استفاده قرار میگیرد دارای تنوع قیمتی می باشند .

قیمت مخزن فایبرگلاس  با توجه به نوع الیاف و رزینی که جهت ساخت استفاده میگردد تعیین میگردد .

با توجه به اینکه حجم خوردگی سیال و درجه حرارت کاری مخازن فایبرگلاس باشد ، قیمت مخازن فایبر گلاس تحت تاثیر قرار میگیرد .

مزیت مخزن فایبرگلاس تولید شده در ناب زیست نسبت به سایر تولیدکنندگان مخازن :

·         سرعت ساخت بالاتر در مقایسه با سازه های بتن مسلح

·         هزینه اجرای بسیار پایین تر در مقایسه با مخازن پلی اتیلن و بتن مسلح

·         عدم ایجاد جلبک ( به دلیل نوع الیاف و رزین های مصرفی و جلوگیری از رشد میکرو ارگانیسم )

·         خاصیت ضد UV

·         عدم ایجاد مواد سرطانزا

·         حمل و نقل بسیار راحت تر و قابلیت پرتابل بودن

·         ساخت در محل مطابق با ابعاد و فضای موجود

·         سازگاری با شرایط محیطی آب و هوا

مخزن کامپوزیت GRP:

مخازن کامپوزیت GRP از جنس کامپوزیت که الیاف شیشه با ترکیب مدول بسیار بالای الیاف شیشه و خواص مقاوم به خوردگی و شرایط محیطی رزین های پلیمری پا به عرصه صنعت گذاشتند. این کامپوزیت ها به دلیل استحکام، وزن ویژه کم، طول عمر بیشتر و نیاز به نگهداری و تعمیرات بسیار کم در ساخت مخازن نگهداری مایعات به ویژه مخزن کامپوزیت آب و مخازن سیالات خورنده مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند.

انواع مخزن کامپوزیتی:

مخزن کامپوزیت را می توان بر اساس تکنولوژی ساخت، مواد تشکیل دهنده و کاربرد به دسته بندی های مختلف تقسیم کرد اما معروف ترین انواع مخزن کامپوزیتی را می توان به شرح زیر در نظر گرفت. مخزن SMC مدولار این مخازن از پنل های پیش ساخته با ابعاد یک متر در یک متر تشکیل می شود. مزیت اصلی این نوع مخزن کامپوزیت اجرای سریع و ابعاد بسیار بزرگ می باشد. مخزن کامپوزیتی FRP که عمدتا برای ذخیره سازی سیالات خورنده شیمیایی در صنایع مورد استفاده قرار میگرد. تفاوت اصلی این نوع مخزن با سایر مخزن کامپوزیتی استفاده از رزین های خاص با مقاومت شیمیایی بسیار بالا است. مخزن GRP کامپوزیتی که عمدتا برای ذخیره سازی آب و سیالات کم خطر مورد استفاده قرار میگیرد. منبع کامپوزیت ساخت در محل که سفارشی ترین نوع مخزن می باشد و در مکان هایی که استفاده از هیچ نوع مخزن دیگری ممکن نیست به سفارش ساخته می شوند.

روش ساخت مخزن کامپوزیتی:

شکل، کاربرد و شرایط خاص هر سفارش منجر به انتخاب روش ساخت مخزن کامپوزیت می شود. مخازن مدولار به طور معمول توسط قالب گیری ورق های SMC در محل کارخانه تولید می شوند. مخازن FRP و مخازن کامپوزیتی GRP در صورت استوانه ای بودن معمولا با روش رشته پیچی تولید می شود. البته نوع رزین استفاده شده در این گونه مخازن نیز می تواند در انتخاب روش تولید موثر باشد. مخازن ساخت در محل و مخازن با شکل هندسی پیچیده عمدتا با روش های لایه گذاری دستی صورت می گیرد که نیاز به مهارت و دقت بالا برای ساخت دارد. در ابتدا محاسبات هر مخزن بر اساس کارایی مورد نیاز صورت می گیرد و پس از تعیین دقیق نوع الیاف و تعداد لایه های مورد نیاز نقشه های مربوط به ساخت مخزن تهیه می شود و توسط نیروی کار ماهر اقدام به ساخت مخزن صورت می گیرد.

مخزن کامپوزیت مدولار:

ساخت قطعات مدولار درمحل کارخانه و سپس نصب و مونتاژ محصول نهایی در محل کاربری روشی است بری افزایش سرعت، کیفیت و بازدهی بیشتر. به دلیل فراهم بودن تمامی امکانات و محل کار مناسب در کارخانه کارگران راندمان کاری بهتری داشته و قطعات پیش ساخته برای مخزن یا تانکر کامپوزیت مدولار با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر تولید می گردد. این قطعات به محل انجام پروژه منتقل شده و پس از سر هم شدن و مونتاژ توسط نیروی نصب کارآزموده تحویل می گردند. از مزایای مخزن کامپوزیت مدولار می توان به سرعت نصب بالا، قابلیت اجرا در حجم های مختلف، قابلیت ساخت مخزن کامپوزیت با حجم های بسیار بزرگ، شکل مکعبی و استفاده بهینه از فضا برای نگهداری و ذخیره آب. بهره برداری آسان و نیاز به تعمیر و نگهداری کم. بهداشتی بودن و قابلیت استفاده برای ذخیره سازی آب شرب. عدم محدودیت در طول و عرض مخزن کامپوزیتی .

مخزن فایبرگلاس | مخزن ذخیره سازی فایبرگلاس | مخزن ذخیره سازی شیمیایی فایبرگلاس | مخزن فایبرگلاس ذخیره اسید | مخزن فایبرگلاس راکتور ها |

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مخزن فایبرگلاس، فرآیند  تولید مخزن فایبرگلاس  و همچنین اطلاع از قیمت مخزن فایبرگلاس به سایت مخزن فایبرگلاس ناب زیست مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان ناب زیست از طریق شماره تماس های 09124265750 در ارتباط باشید.


برچسب: فروش مخزن فایبرگلاس،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۲:۴۸ توسط:ناب زیست موضوع: نظرات (0)